B&B Slotstraat is gevestigd in de voormalige vlasschuur achter ons huis aan de Slotstraat 25 te Dreischor. De B&B bestaat dan uit twee kamers, ieder met eigen opgang, eigen sanitair, klein zitje en zonnig terras met uitzicht op de binnentuin. Het ontbijt serveren we in de ontbijtkamer. daar staat ook een nespresso machine en waterkoker. Daarnaast kan iedere bezoeker van de B&B gebruik maken van de koelkast, magnetron en het servies waardoor de kamers ook voor langer verblijf geschikt zijn.

Dreischor is volgens velen het mooiste ringdorp op Schouwen-Duiveland, in 1973 aangewezen als beschermd dorpsgezicht en in 2001 uitgeroepen tot groenste dorp van Europa. Dat ligt natuurlijk alweer even achter ons, maar zowel de mooie ring rond de Adriaanskerk als het groen in en rond het dorp zijn er nog steeds en zeker een bezoek waard.  Waar wij zelf ook van genieten is de stilte, de mooie luchten, de kleuren van de landbouwgrond om het dorp heen en op steenworp afstand het Grevelingenmeer.

Vanaf Mon Sep 30 2019
    Inchecken dagelijks van 15 - 19.00 uur Uitchecken dagelijks tot 11.00 uur