Hèt ultieme vakantiegevoel ervaren zonder eerst tien uur te moeten vliegen...? dàt kan bij Beachclub Perry's aan de Brouwersdam in Scharendijke! Kom ook genieten van de Noord-Afrikaanse lounge uitstraling, het prachtige zonne-terras en het sfeervolle restaurant met openhaard en bar. U kunt bij ons ontbijten, lunchen en dineren.

Lekker loungen met een goed glas wijn en een meter tapas? De "wereldse keuken" verrast u met de meest uiteenlopende gerechten. Wij laten ons hierbij inspireren door kruiden èn producten uit alle windstreken.

Wat dacht u van een Caribische fish curry, Mexicaanse fajitas of gamba's op Mediterrane wijze. Onze mosselen op Portugese wijze zijn de lekkerste van Zeeland! Het gehele jaar door geopend! (nu even niet uiteraard...!)

Parkeren is gratis. Gemakkelijk te vinden door de bruine borden te volgen met ‘Beachclub Perry’s’ erop. Het is ook mogelijk om uw feest te houden bij ons, in de zomer verhuren we strandmeubuiair en zijn er vol-op mogelijkheden voor strand- en watersportactiviteiten...

April t/m oktober dagelijks* geopend vanaf 10:00 uur. De keuken sluit dan om 21:00 uur. November t/m maart alleen geopend op vrijdag, zaterdag en zondag (dagelijks in de vakanties) Grotere groepen op aanvraag.

Strand Brouwersdam 1
4322 NR