Bij Cityclub Zanzibar kan je geniet van een warme sfeer en Mediterraanse keuken in het historisch centrum van Middelburg. Hier kan je heerlijk lunchen of dineren in het gezellig restaurant of in de zomer lekker loungen en borrelen op het terras.

ZanziBar brengt de exotische ervaring naar het pittoreske Middelburg met een sfeervol restaurant. De is toegankelijke lounge is ideaal voor zowel grote groepen als romantische diners. Je kunt er genieten van een warme sfeer, exotische cocktails en Mediterraan geïnspireerde gerechten. Zo biedt het restaurant verschillende taarten aan, verse broodjes, hoofdgerechten met vlees, vis of vegetarisch en is er een maandelijks wisselde specialiteitmenu.

In het weekeind richt Zanzi-Bar zich op het uitgaanspubliek, die graag op ontspannen wijze eet, drinkt en natafelt.

• Dinsdag: 10:00 - 00:00
  • Woensdag: Gesloten
  • Donderdag: Gesloten
  • Vrijdag: Gesloten
  • Zaterdag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: 10:00 - 01:00
  • Donderdag: 10:00 - 01:00
  • Vrijdag: Gesloten
  • Zaterdag: Gesloten
  • Dinsdag: Gesloten
  • Woensdag: Gesloten
  • Donderdag: Gesloten
  • Vrijdag: 10:00 - 02:00
  • Zaterdag: 10:00 - 02:00
  • Zondag: Gesloten
Maandag en zondag gesloten. In de maanden januari en februari  zondag, maandag en dinsdag gesloten. In de voorjaarsvakanties en de op de koopzondag – de eerste zondag v.d. maand geopend.

4331 LL
Middelburg