Op de eeuwenoude boerderij in Schoondijke tref je verborgen in het groen “De Arke”, “De Bedstee” en “Het Karnhuis” aan. Oorspronkelijk in gebruik als schuur, arbeiderswoning en karnhuis, werden deze huizen op karakteristieke wijze herbouwd. De woningen bieden ruimte aan 4 tot 22 personen. Ieder vrijstaand huis heeft een eigen oprit met terras en tuin. De vakantiewoningen kunnen apart of in combinatie gehuurd worden.
Sinds kort bestaat er op de boerderij de mogelijkheid om gebruik te maken van “Het Klinket”, een ontvangst en vergaderruimte. Dit gebouw is zeer geschikt voor vergaderingen en bijeenkomsten, maar biedt tevens de mogelijkheid om gezamenlijk te ontbijten, lunchen of dineren.
In de boerenschuur op het erf is een ruimte ingericht waar “De ontwikkeling van de aardappelteelt door de jaren heen” tentoon wordt gesteld. Hier is te zien op welke wijze de aardappelteelt zich in de loop der jaren heeft ontwikkeld.
Op de boerderij van de familie Verhage bestaat tevens de mogelijkheid om Boerengolf te spelen. Het golfen op een ludieke wijze wint de laatste jaren aan populariteit en is een leuke sport voor jong en oud. De combinatie van luxe vakantiewoningen, boerengolf en ontmoetingsruimte is voor iedere groep, vereniging, familie, bedrijf of vriendenclub een absolute aanrader.
Genieten van rust en ruimte, van cultuur en historie. Op de boerderij van de familie Verhage in West Zeeuws Vlaanderen is er, naast het strand en de zee als grote trekpleister, voor ieder wat wils.

Sasputsestraat 14
4507 JX