Samen erop uit in Zeeland!
Wilt u er met een groep op uit in een mooie omgeving met volop natuur en een flinke scheut cultuur, niet te ver rijden van de Randstad? Kom dan naar het vriendelijke Zeeuwse dorp Burgh-Haamstede (Schouwen-Duiveland) en kies voor groepsaccommodatie De Koebel. Wij verhuren onze groepsaccommodatie aan groepen van 20 tot 60 personen en het tarief wordt per persoon per nacht berekend.

Al meer dan een halve eeuw weten zeer uiteenlopende gezelschappen van jong tot oud onze groepsaccommodatie te vinden. En dat komt vooral door de bijzonder gunstige ligging vlakbij het fantastische Noordzeestrand en een uitgestrekt natuurgebied van bossen en duinen. De groepsaccommodatie ligt op loopafstand van de pittoreske dorpjes Burgh en Haamstede, die alle voorzieningen bieden voor een heerlijk verblijf in Zeeland.

Groepsaccommodatie De Koebel: voor iedereen
Scholen, clubs en sportverenigingen, families, werkgroepen, bedrijven: groepsaccommodatie De Koebel heeft ze allemaal al eens een fijne logeerplek bezorgd.
U bent van harte welkom voor een of meerdere dagen of zolang u maar wilt. U kunt hier zien of De Koebel nog beschikbaar is in de door u gewenste periode.

Zandstraat 5
4328 LM