Nieuwe producten

In 2018 gaven we in eigen beheer of in opdracht van derden onderstaande nieuwe fiets- en wandelproducten uit.

Dünenwanderung Zoutelande

De bestaande wandelroute ‘Duinwandeling Zoutelande’ is volledig in het Duits vertaald als Dünenwanderung Zoutelande en er is een aparte Duitstalige uitgave van gemaakt.

Wandelen door maritiem Breskens

De wandelroute Wandelen door maritiem Breskens is een vernieuwde uitgave en is gemaakt ter vervanging van de themaroute 'Bressiaans Wandelpad'.

Stadsontdekkingstocht Terneuzen

De wandelroute Stadsontdekkingstocht Terneuzen is volledig vernieuwd en is gemaakt ter vervanging van de themaroute 'Op pad met de Vliegende Hollander'.

Fietsen door de Manteling en historisch Veere

De fietsroute Fietsen door de Manteling en historisch Veere, is een vernieuwde uitgave en is gemaakt ter vervanging van de themaroute ' Fietsen door dorpen met een rijke historie en de Manteling'. Voorheen was dit een gecombineerde Duits-Nederlandse versie, maar we hebben hier een aparte Duitse en een aparte Nederlandse versie van gemaakt.

Langs de boorden van de Scheldes

In opdracht van Waterschap Scheldestromen hebben we de nieuwe fietsroute Langs de boorden van de Scheldes gemaakt.

Kies een andere pagina over Route- en projectbureau