Mountainbikeparcours Brouwersdam

Er is een echt mountainbikeparcours in Ouddorp. Dit parcours is gelegen aan de Brouwersdam bij Port Zélande. Voor zowel beginners als voor gevorderden is het MTB-parcours een mooie uitdaging! Naast een spannende rit door het bos en het struweel is er ook het nodige klimwerk in de duinen. Tussendoor rijd je via grasvelden, langs het water met mooie vergezichten. Het parcours ligt midden in de natuur, dus schrik niet als je een ree of een konijn tegenkomt. Het MTB parcours is 4,7 kilometer lang, maar door de afwisselingen en hindernissen lijkt het langer.

De routebeschrijving naar het MTB-parcours: rijdend op de Brouwersdam neem je de afslag Port Zélande. Na een bocht naar rechts en links op dezelfde weg rijd je over een spoorlijn. Na deze spoorlijn neem je de eerste afslag naar rechts. Er staat een groot bord met daarop 'Surfcentrum'. Deze weg leidt naar meerdere parkeerplaatsen. Neem de meest linkse parkeerplaats. Daar zie je de borden van het MTB-parcours al en kun je starten.

Veel fietsplezier!

Lees verder
Kenmerken:

Meer zoals deze

Westkapelle, Poppendamme, Zoutelande, Groot Valkenisse, Biggekerke, Krommenhoeke, Hoogelande, Klein Mariekerke, Meliskerke, Sint Jan ten Heere

VVV-Kinderroute: Avontuurlijk Walcheren

• klein mariekerke
  • meliskerke
  • sint jan ten heere
's-Heer Abtskerke, Nisse, Ovezande, Oudelande, Driewegen, Heinkenszand, Sinoutskerke, 't Vlaandertje