Overnachten
Overnachten in Zeeland op het strand, begin je ochtend met een heerlijke strandwandeling.  Vakantie overnachtingen in Zeeland zijn buitengewoon!

Overnachten in Zeeland

Wakker worden met uitzicht op zee. Een ochtendwandeling op het stand. Genieten van de rust en de ruimte. Of juist van de gezelligheid van de bruisende dorpen en steden. In Zeeland heb je zeeën van tijd. Of je nu komt voor een weekend of een lekker lange vakantie. Adem diep in en ruik de zilte zeelucht. In een kasteel, monument of gezellig op de camping: overnachten in Zeeland is een bijzondere ervaring.

Kamperen

Van vakantie aan zee tot uitrusten op het platteland. Bij de boer, tussen de fruitbomen. Of juist dichtbij de stad. In Zeeland zijn genoeg kampeermogelijkheden. Tour met je camper van camping naar camping. Wil je wat meer luxe in een chalet? Of ga je liever met je eigen tent of caravan naar de camping? Iedere camping brengt zijn eigen charme met zich mee. Marshmallows roosteren boven een vuurkorf met de frisse zeelucht in je neus. Gezellig voor de caravan of camper. Of kies voor een camping aan het Veerse Meer zodat je overdag kunt gaan suppen. Er is voor iedereen wel iets.

Geniet van de gezelligheid

Kamperen

Luxe overnachten

Karakteristieke verblijven met persoonlijke aandacht en het ontbijtje staat al klaar als je wakker wordt. Een verblijf in één van de Zeeuwse Bed & Breakfasts is uniek. Het is de ideale uitvalsbasis voor natuur- en rustliefhebbers. Ga je liever voor een vakantiehuis in de Zeeuwse duinen of een luxe en stijlvol appartement met uitzicht over de Oosterschelde of de Grevelingen? Ook die mogelijkheid is er!

Laat je verwennen

Kies voor een luxueuze vakantie

Bijzonder overnachten

Van kastelen en monumenten tot slapen op het water: overnachten in Zeeland is bijzonder. Geniet eerste rang van de zon die onder gaat in de zee tijdens een verblijf in een slaapstrandhuisje. Begeef je in de meest bijzondere omgeving wanneer je ervoor kiest om in Zeeland te overnachten. Wij hebben 10 tips voor overnachten in Zeeland voor je op een rijtje gezet.

Groepsaccommodaties

Zeeland biedt je een zee aan mogelijkheden voor een overnachting. Voor grote en kleine gezelschappen. Er is voor ieder wat wils. Van voordelige groepsaccommodaties tot luxe groepsverblijven. Ga voor een sfeervolle B&B of een gezellig hotel. Of kom helemaal tot rust in een accommodatie midden in de natuur of op een Zeeuwse vakantieboerderij.

Zeeland is ook een prima bestemming voor groepsreizen met scholen, verenigingen en scouting groepen. In diverse groepsaccommodaties kun je met een groep kinderen of volwassenen terecht.

Voor iedereen een passende overnachting

Ook als je zorg nodig hebt vind je een breed aanbod van accommodaties. Mensen met thuiszorg. Mensen met een chronische ziekte of handicap, maar ook minder validen en rolstoelgebruikers kunnen fijn op vakantie in Zeeland.

Ga je op vakantie en wil je je trouwe viervoeter meenemen? Geen probleem! In Zeeland zijn er veel mogelijkheden voor een vakantie met de hond.

Voor iedereen

een leuke vakantie

Kun jij niet wachten om Zeeland zelf te ervaren?

Boek je verblijf

Een verblijf in Zeeland boeken kan bij talloze aanbieders. Wist je dat er in Zeeland lokale initiatieven zijn waar jij jouw verblijf in Zeeland kan boeken? Wij zetten onze tips voor jou op een rijtje.
Snel verder lezen

Maak je verblijf in Zeeland compleet

Laat je inspireren