Speeltuin Oranjekwartier is gelegen aan de Leeuwenlaan 31 in Terneuzen. Binnen Zeeuws-Vlaanderen is het de grootste buitenspeeltuin en al jaren een begrip voor jong en oud.
In de speeltuin staan ruim 50 speeltoestellen en er is vollop zitgelegenheid voor oud en jong.
In de "winkel" zijn snoepjes vanaf 5 cent, ijsjes en diverse warme en koude drankjes te koop tegen schappelijke prijzen.

Regelmatig worden er activiteiten georganiseerd zoals spelactiviteiten, schminken en rommelmarkten voor jong en oud.

De speeltuin - eigendom van een stichting -  wordt volledig in stand gehouden door (onbetaalde) vrijwilligers die er hun hobby van maken om de speeltuin mooi en veilig te houden en de prijzen zo laag mogelijk te houden. Ook gezien het lage entreetarief zeker een bezoekje waard.

Speeltuin is vanaf april t/m oktober geopend. Tijdens schoolvakanties 13.00-17.00 uur geopend.

Leeuwenlaan 31
4532 AE