Over deze locatie

WSVW de familie haven!!

Al meer dan 55 jaar is de Watersport Vereniging Wolphaartsdijk (WSVW) een begrip aan het Veerse meer. De WSVW heeft ruim 900 leden van jong tot oud en beschikt over meer dan 480 ligplaatsen voor zeil en motorjachten en is gelegen aan het Veerse Meer.

De WSVW is een echte "familiehaven" en het hele jaar door worden er dan ook voor een ieder vele activiteiten georganiseerd.

Voor de allerjongsten is er de zogeheten spetterclub. Na de spetterclub kunnen de eerste beginselen van het zeilen in een optimistje worden geleerd en kunnen de kinderen bij de WSVW hun CWO1, CWO2 en CWO3 zeildiploma behalen. Daarnaast zijn er ook trainingen voor de wedstrijdzeilers. Dit alles onder leiding van de trainers van de jeugdcommissie!  De wedstrijdcommissie organiseert het hele jaar door clubwedstrijden voor jong en oud.

De recreatiecommissie verzorgt de diverse toertochten, cursussen en feesten. Daarnaast is er natuurlijk het clubblad de "Vaan" en worden de leden regelmatig voorzien van digitale nieuwsbrieven. Vanzelfsprekend beschikt de WSVW over een eigen website en natuurlijk een clubhuis.

Het clubhuis “het Oorlam”  wordt dan ook veelvuldig door de leden en gasten bezocht en is 24 uur per dag voor de leden toegankelijk.

De havencommissie is verantwoordelijk voor de havens, terreinen en gebouwen die voor elk gezinslid een aangenaam verblijf mogelijk maken.

Daarnaast beschikt de WSVW over een eigen kraan waarmee boten tot 20 ton uit het water kunnen worden gehesen.

Orde, netheid en milieubewustzijn zorgen ervoor dat de WSVW jaarlijks de blauwe vlag mag hijsen!

Contactgegevens & Openingstijden

Zandkreekweg 4 a