Zeelandhallen Goes is één van de 24 locaties van Libéma.

Met bijna 15.000 m² behoort Zeelandhallen Goes tot één van de meest aantrekkelijke congressen-, beurzen- en evenementenlocaties van Zuid-Nederland en Noord-West Vlaanderen. De locatie ligt pal naast de A256 en kenmerkt zich door zeer ruime parkeergelegenheid. Zeelandhallen Goes is geschikt voor evenementen van A tot Z, zoals: beurzen, bedrijfsuitjes en -feesten, concerten, congressen, presentaties en zelfs supercrosswedstrijden.

Multifunctionele hallen geschikt voor ieder evenement
De drie multifunctionele hallen in Zeelandhallen Goes kunnen geheel naar uw wens ingevuld worden en u kunt de ruimtes ook combineren. Daarnaast is één van de hallen bijna het gehele jaar een kartbaan, waardoor u wellicht een rondje kunt maken over het circuit tijdens uw personeelsfeest en evenement.

Een evenement op maat in Zeelandhallen Goes
Zeelandhallen Goes maakt het mogelijk om elke gewenste sfeer en aankleding te creëren. Daarnaast kunnen de medewerkers van Zeelandhallen Goes u adviseren in de invulling van catering en service, want zij hebben goede contacten met leveranciers op het gebied van catering en overnachtingsmogelijkheden. Zodoende leveren zij een locatie op maat, voldoende vierkante meters, expertise, ervaring en Zeeuwse gastvrijheid, zodat uw evenement een succes wordt.

Waarom Zeelandhallen Goes?

• Onderdeel van leisure centrum met bioscoop, bowling, fitness en eetgelegenheden.
  • Goed bereikbaar met ligging op nog geen minuut van de snelweg in filevrije omgeving.
  • Zeelandhallen is de grootste en bekendste evenementenlocatie in zuid-west Nederland.
  • Zeelandhallen biedt u een all inclusive pakket, dus geen verrassingen achteraf.
  • Zeelandhallen heeft ruim 1.500 parkeerplaatsen bij de hoofdentree.
  • U bereikt binnen een straal van 50 kilometer bijna één miljoen potentiële bezoekers.
  • Bij uw evenement kunt u leuke combinaties maken met de kartbaan in één van de hallen.

Zie website voor openingstijden.

Da Vinciplein 1
4462 GX