Über diesen Ort

Bio Base Europe is een grensoverschrijdend Interreg IV samenwerkingsproject en bestaat onder andere uit een trainingscenter in Terneuzen. Het Trainingscenter in Terneuzen is een coöperatieve vereniging, Competence Development Center genaamd. Dit CDC ondersteund haar leden bij diverse vraagstukken op het gebied van Human Resource Development, daarnaast heeft het een Bio Base Experience waar groepen studenten kennis maken met de Bio Based Economie en (technische) beroepen. Dat doen ze door mensen met elkaar te verbinden en kennis te delen op het gebied van de Bio Base Economie. De rol is die van (faciliterend) voorlichtingscentrum. De activiteiten zijn er altijd op gericht om de Bio Base Economie in de regio versneld te helpen opstarten. De diverse faciliteiten nodigen uit voor vele vormen van ontmoetingen rondom het thema, ook voor dat van u!

Het trainingscenter in Terneuzen biedt diverse factiliteiten op het gebied van vergaderen, daarnaast beschikt het over een auditorium, een workshopruimte en een expositie ruimte.

Kontaktdetails & Öffnungszeiten

Kontaktdetails