De jachthaven van de actieve Watersportvereniging Sint-Annaland is prachtig gelegen aan de Krabbenkreek met haar droogvallende slikken en schorren tussen de Oosterschelde en Grevelingen, in Nationaal Park de Oosterschelde. Hier kun je de zilte geur van het heldere schone zeewater opsnuiven. De Krabbenkreek biedt een goede en beschutte ankerplaats te midden van de natuur. Sint-Annaland en omgeving zijn de moeite van een wandeling of fietstocht zeker waard. Een bezoek aan ons sfeervolle en uniek gelegen Clubhuis Buutengaets met terras aan het water is een “must”. Kom langs en geniet van de nautische sfeer en het fantastisch uitzicht over de kreek.

Voorzieningen
De haveningang vind je op de coördinaten 51° 36,25 N 4° 6,56 O. De jachthaven is normaal bij elk tij toegankelijk (diepte ingang 2,70 m bij LLWS). In de comfortabele jachthaven van Sint-Annaland vind je 320 ligplaatsen en 200 meter passantensteiger met schone sanitaire voorzieningen (drinkwater, douches.elekktra en wifi inclusief), een speeltuintje voor de kinderen en Boulevard Mariteam met een keur aan watersportbedrijven. Brandstof op loopafstand bij het tankstation in Sint-Annaland. Een grote supermarkt vind je direct achter de dijk vlak bij de jachthaven.

Havenweg 12
4697 RL