Netwerken in Zeeland

Netwerken in Zeeland op het strand
Netwerkorganisaties zoals Jouw Zeeland zijn actief
Netwerken in Zeeland tijdens het Roetsjbaan evenement

Samen bouwen in en aan Zeeland

Ons kent ons. Volgens de woordenboeken staat het voor ‘betrekkelijk afgesloten clubje mensen dat onderling de zaken regelt’. Maar wat nou als dit clubje uit meer dan 100 mensen bestaat? In Zeeland kennen we heel veel diverse netwerken en netwerkbijeenkomsten. Ondernemersbijeenkomsten op het strand, young professionals die bijeenkomen in het theater, het is ‘net werken’.

Netwerkbijeenkomsten

Werkgevers en werknemers zien steeds meer het nut van netwerkbijeenkomsten.

In Zeeland worden er een hoop netwerkbijeenkomsten georganiseerd. Denk maar eens aan de ondernemersdagen van Zeeland Business, de borrels van de Zeeuwse Connectie, de wekelijkse ontbijtjes bij de verschillende BNI Chapters of de netwerkbijeenkomsten van Dockwize.

Ondernemers van alle topsectoren hebben baat bij het ontmoeten van hun netwerk. Ook als werknemer kan een groot netwerk in je voordeel werken. De vraag naar toegangsbewijzen voor netwerkbeurs Contacta in Goes is toegenomen. Dit is met ruim 350 standhouders en 24.000 bezoekers hét jaarlijkse, zakelijke netwerkevent van Zuidwest-Nederland en Vlaanderen. Op 5, 6 en 7 november 2024 wordt deze weer georganiseerd! Ook netwerkclubs worden steeds actiever, zoals CO3 Connect. Zo ontmoeten we en wisselen we kennis uit.

Werken tussen andere bedrijven of netwerken op beurzen?

Netwerken op locatie

Zeeuwse Connectie

De Zeeuwse Connectie is een netwerk van 11.000 actieve en betrokken Zeeuwen binnen & buiten Zeeland, Boomerang-Zeeuwen, Import-Zeeuwen en iedereen die Zeeland een warm hart toedraagt. Dé community voor mensen die een verbinding hebben met Zeeland en zaken in en voor Zeeland in beweging wil brengen.

Ben je nieuw in Zeeland? De Zeeuwse Connectie helpt je graag om de weg te vinden en om in contact te komen met mensen en in jouw nieuwe provincie.

De Zeeuwse Connectie is uiteraard actief op Facebook, Linkedin, Twitter en Instagram, maar organiseert vooral ook regelmatig borrels & bijeenkomsten. In Zeeland, zoals de kennismakingsborrels voor nieuwe en teruggekeerde Zeeuwen, maar ook in de Randstad, zoals de events voor Zeeuwen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Breda en meer. Bekijk de planning in de agenda.

Stichting Rootzz Zeeuws-Vlaanderen

Ons kent ons

Als je uit Zeeland komt, weet je vast wat we bedoelen: ons kent ons. Het helpt als mensen weten wie je bent en wat je zoekt of ambieert. Ook voor studenten en young professionals is het belangrijk om een Zeeuws netwerk te hebben. Dit biedt je de mogelijkheid om te sparren, te spiegelen en informeel van gedachten te wisselen. Rootzz biedt je zo’n netwerk. Rootzz is een netwerk voor hbo- en wo-studenten en jong professionals. Hier komen jongeren samen die een band hebben met Zeeuws-Vlaanderen.

Bekijk hier de aftermovie
Roetsjbaan Rootzz Zeeuws-Vlaanderen